جشن بزرگ غدیر با حضور مردم و مهران رجبی بازیگر محبوب تلویزیون در گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 03 October 2015
تابناک بوشهر: جشن بزرگ عید سعید غدیر خم جمعه‌شب با حضور دلدادگان به مکتب سترگ تشیع و مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون کشور در حسینیه امیرالمومنین گناوه برگزار شد.

در این جشن ابتدا مطالبی در خصوص غدیر توسط یک بانوی نونهال قرائت شد و سپس جهانگیر اژدری بازیگر تئاتر و سینمای استان بوشهر که در کارنامه هنری خود بازیگری در فیلم های سینمایی متعددی را دارد چند میان پرده طنز اجرا کرد.

پس از وی عبدالرسول احمدی از خوانندگان نوظهور شهرستان گناوه به اجرای دو کار موسیقی پرداخت که مورد استقبال حاضرین در این جشن قرار گرفت و سپس مهران رجبی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور که چهره هنری محبوبی در میان ایرانیان به شمار می‌آید به روی سن آمد و ضمن ابراز خوشحالی در این جشن و در جمع مردم گناوه به بیان نکاتی در مورد بازار گناوه پرداخت.

مهران رجبی با اشاره به مهمان نوازی، خونگرمی و ادب بی‌نظیر و بسیار خوب مردم گناوه اظهار داشت: وقتی که در بازار گشتی زدیم دریافتم که محدوده بازار گناوه مقداری به هم ریخته است.

وی گفت: اگر کسی بازارهای زیبای دیگر نقاط کشور را دیده باشد علی‌رغم وجود بازارهای خوب گناوه به دلیل مقداری بهم ریختگی و نابسامانی این محدوده تقریبا از دیدن بازارهای گناوه لذت نمی‌برد.

رجبی در ادامه تصریح کرد: از مسئولان شهرداری گناوه می خواهم تا بازار گناوه را ساماندهی کنند و این بهم ریختگی اطراف بازار و دستفروشان در مجموع با این وضعیت زیبا نیست و نیاز به ساماندهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این وضعیت بازار جوری است که انگار اگر بهترین اجناس را هم به این بازار آورده و عرضه کنید، بنجل دیده می شود و این روند خوب نیست و حیف است.

رجبی با بیان جملاتی دلسوزانه تاکید کرد: شهری که دارای این بندر، ساحل، امکانات و بازارهای متعدد که اجناس خوب به بازارهای آن وارد و عرضه می‌شود حیف است که این قدر بازار نسنجیده‌ای داشته باشد.

پس از سخنان این بازیگر سینما و تلویزیون ایران، ماهان مقدس زاده خواننده گناوه ای به روی سن آمد و با ارائه دو کار زیبای موسیقی موجبات تحسین جمع حاضر در این جشن را فراهم ساخت.

سپس چند مسابقه مهیج با حضور برخی از حاضران در جشن در دو بخش بانوان و برادران توسط جهانگیر اژدری و علی معرف اجرا شد و به برگزیدگان مسابقه جوایزی اعطا شد.

در پایان نیز مهران رجبی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور دوباره به روی سن آمد و به بیان چند خاطره خود در حوزه کاری پرداخت.

گفتنی است که این جشن به همت هیئت امنا حسینیه امیرالمومنین کوی عبدامام، شهرداری بندر گناوه، واحد فرهنگی سپاه گناوه، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گناوه و با همکاری فرمانداری، ستادنمازجمعه، ستادبین المللی غدیر شعبه گناوه، کانون بسیج هنرمندان، اداره صنعت معدن و تجارت و اصناف گناوه برگزار شد.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار