مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی برای راه اندازی رادیو دانشگاه در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 14 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف در نشست صمیمی با رئیس و معاونان دانشگاه یاسوج گفت: رادیو دانشگاه بستر و فرصت خوبی است تا در طول هفته، در یک برنامه یک و یا نیم ساعته به فعالیت ها، اقدامات، رویدادها، اخبار و خدمات دانشگاه یاسوج بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شبکه استانی دنا میزان قابل توجهی مخاطب در استان و حتی در استان های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان دارد، گفت: فرصت خوبی است که دانشگاه یاسوج می تواند برای توسعه، پیشرفت و حتی معرفی استان در سطح ملی بهره ببرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان ادامه داد: صدا و سیما آمادگی دارد با همکاری دانشگاه یاسوج پایان نامه های موفقی که قابلیت اجرایی و عملی دارند معرفی کند زیرا در این صورت از خاک خوردن بسیاری از پایان نامه ها جلوگیری می شود.

 

رئوف با اشاره به اینکه دانشکده های دانشگاه یاسوج هر کدام به مثابه یک رسانه می توانند عمل کند، بیان کرد: مجموعه روابط عمومی دانشگاه می تواند با شناسایی سوژه ها و اقدامات هر دانشکده آنها را در اختیار رسانه ها به خصوص صدا و سیما قرار بدهد.

همچنین رئیس دانشگاه یاسوج با ابراز خرسندی از تعامل صداوسیمای استان با مجموعه دانشگاه گفت: چنین نشست هایی می تواند ظرفیت های نهفته دانشگاه را به مجموعه صدا و سیما معرفی کند تا با ساخت برنامه های متنوع، گامی مهم در راستای تعالی امر آموزش برداریم.

کرمی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج برای اجرای طرح های پژوهشی آمادگی دارد، افزود: هم اکنون ۶۵ طرح پژوهشی در سطح ملی و استان توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در حال انجام است که ضرورت دارد توانایی و ظرفیت دانشگاه به سایر ادارات و سازمان ها معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار