سالاری از حضور برندهاي معتبر ساختماني و توليدكنندگان داخلي و خارجي در این نمایشگاه خبر داد و افزود استان هرمزگان در بحث ساخت و ساز فعالیت بالايي دارد و اشتغال خوبي را به خود اختصاص داده است كه همين موضوع باعث حضور برندهاي معتبر در اين نمايشگاه شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 03 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس سالاري رئيس اتاق تعاون استان هرمزگان از برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان در این استان خبر داد و افزود اين نمايشگاه در تاريخ ١٤ الي ١٧ آذر ماه با همكاري شركت تعاوني نمايشگاههاي بين المللي مهر بندر خليج فارس و اتاق تعاون ايران در محل دائمي نمايشگاههاي بندرعباس برگزار ميشود.

وی از حضور برندهاي معتبر ساختماني و توليدكنندگان داخلي و خارجي در این نمایشگاه خبر داد و افزود: استان هرمزگان در بحث ساخت و ساز فعالیت بالايي دارد و اشتغال خوبي را به خود اختصاص داده است كه همين موضوع باعث حضور برندهاي معتبر در اين نمايشگاه شده است.

سالاري از پذيرش هيات تجاري از كشورهاي حوزه خليج فارس جهت بازديد از اين نمايشگاه خبر داد و گفت: اقدامات اوليه آن توسط اتاق تعاون ايران انجام شده است كه اين اتفاق مباركي براي صنعتگران بخش ساختمان است.

وي در پايان از زحمات مدیر کل و مجموعه سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان قدرداني كرد و گفت تعامل خوب بين سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق تعاون مي تواند زمينه ساز حضور ديگر بخش هاي اقتصادي در نمايشگاههاي مختلف در استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار