کد خبر: ۱۰۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 03 October 2015

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفرجگاه عینالی فرصت مغتنمی برای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در تبریز است.

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریز، دکتر علی جنتی که برای شرکت در آیین بازگشایی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در این شهر حضور داشت با حضور در تفرجگاه عینالی از این مجموعه بزرگ بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وجود مجموعه بزرگ عون ابن علی برای تبریز فرصت بسیار مغتنمی است که باید بهترین استفاده از این مکان برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نیز صورت گیرد.

علی جنتی گفت: سوق دادن قسمتی از فعالیت های فرهنگی و هنری به این مجموعه می تواند فرصت و امکان گسترده ای برای فعالیت های فرهنگی در تبریز را فراهم آورد.

در این بازدید، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه با ارایه  توضیحات برزگر جلالی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی شهرداری تبریز در جریان روند اجرای طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی قرار گرفتند .

جنتی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان عینالی در ایجاد امکانات رفاهی تفریحی برای هموطنان، با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی استان، استفاده از مکان‌های موجود در این تفرجگاه برای فعالیت فرهنگی و هنری به‌ویژه هنرهای تجسمی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای شهروندان و گردشگران را مورد  تأکید قرار داد .

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب تبریز در این شهر حضور یافته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار