پلاتوی «استاد نصرالله عبادی» در سومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 06 October 2015
پلاتوی «استاد نصرالله عبادی» در سومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم؛در حاشیه برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان پلاتوی «استاد نصرالله عبادی» با حضور فرماندار همدان، معاون فرماندار همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد شهرستان همدان افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در این مراسم با بیان اینکه همدان از ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی- هنری کودک و نوجوان برخوردار است، گفت: برای برگزاری مطلوب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باید زیرساخت‌ها متناسب با نیاز تغییر کند که افتتاح این پلاتو به همین منظور انجام شد.

داوود ابوترابی با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره تئاتر اعتبارات خوبی برای تجهیز و تعمیر سالنها اختصاص یافت و اکنون تمام در سالنها نمایشها اجرا می شوند.

وی با اشاره به کارکرد سالن‌های کوچک افزود: اکثر کشورهای دنیا برای انجام کارهای فرهنگی به ایجاد سالن نمایش‌های کوچک روی آورده‌اند.

ابوترابی عنوان کرد: پلاتوی «استاد نصرالله عبادی» ظرفیت 40 نفر را دارد که در آن از تجهیزات مناسب و به‌روز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه پلاتو در شهر همدان فعال است، گفت: ایجاد پلاتوهای جدید برای افزایش ارتباط بیشتر بین مردم و هنر تئاتر در دستور کار است.

علی تعالی، فرماندار شهرستان همدان نیز وعده ایجاد پلاتوهای نمایشی جدید در مجتمع بوعلی و مجتمع شهیدآوینی را در آینده‌ای نزدیک داد.

به گزارش تسنیم، پس از افتتاح پلاتوی «استاد نصرالله عبادی» نمایش «پرواز ستاره‌ای» به کارگردانی نیما بیگلریان به روی صحنه رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار