شهردار کاشان گفت: قبض عوارض صنفی به‌صورت پیامکی برای مؤدیان دارای اطلاعات کامل صنفی ارسال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 08 July 2022

حسن بخشنده اظهار کرد: حذف فیش‌های کاغذی عوارض و ارائه خدمات این حوزه به صورت الکترونیک و غیرحضوری، هدف از ارسال پیامکی قبض عوارض صنفی است.

وی با اشاره به مصوبات دولت الکترونیک و همراهی شهرداری با این نگرش، تصریح کرد: به منظور حفاظت از محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات شهرداری همراه با سایر مجموعه‌ها به دنبال تقویت این بستر ارزشمند هستیم.

شهردار کاشان، افزود: حذف قبض کاغذی باعث حداقل ۱۰ میلیارد ریال صرفه جویی برای خرید و سایر ملزومات مورد نیاز می‌شود که این اقدام علاوه بر جلوگیری از صرف این هزینه به زمین کمک خواهد کرد تا بهتر و راحت‌تر نفس بکشد.

وی تأکید کرد: پیام‌های ارسالی عوارض صرفاً از سر شماره ۳۰۰۰۸۴۱۳۶ برای شهروندان ارسال می‌شود که شامل عوارض قابل پرداخت با ۲۰ درصد تخفیف به اصنافی است که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ اقدام به پرداخت عوارض خود می‌کنند.

شهردار کاشان گفت: شهروندان در صورت دریافت پیامک عوارض نوسازی یا صنفی می‌توانند از طریق سامانه avarez.kashan.ir نسبت به پرداخت آن اقدام کرده یا با استفاده از شناسه قبض و پرداخت از درگاه‌های بانکی دیگر اقدام کنند.

بخشنده افزود: متصدیان اصناف و مالکان املاک سطح شهر کاشان در صورت عدم دریافت پیامک یا تقاضا برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به همراه مستندات لازم به واحد درآمد (نوسازی و صنفی) منطقه خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار