یک فرهنگسرای خیری شنبه شب طی آیینی در شهر نوش‌آباد از توابع آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 10 July 2022

عضو هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در آیین افتتاح این فرهنگسرا گفت: ساخت فرهنگسرای زنده‌یاد محمود خوروش از تیر ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی و هم‌اکنون با اعتبار افزون بر سه میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

حمیدرضا خوروش افزود: زیربنای این فرهنگسرا ۴۳۰ متر مربع و شامل سه کلاس آموزشی، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه و آبدارخانه است که با بهره‌گیری از ریشه های فرهنگی مردم منطقه با نمای سنتی طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: مجتمع فولاد کویر با تولید افزون بر یک میلیون تن محصولات فولادی در سال، بزرگترین تولیدکننده میلگردهای کلاف مورد مصرف در طیف وسیعی از صنایع پایین دستی در ایران است.

وی با اشاره به صادرات سالانه ۳۰۰ میلیون دلاری  این مجتمع افزود: مجتمع فولاد کویر با تکیه بر توان داخلی متخصصان جوان توانسته است با ورود به بازارهای صادراتی در کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، اروپا و قاره آفریقا به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه صادرات مطرح شود.

عضو هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با اشاره به هدف اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکیه به توانمندی های داخلی گفت: صنعت فولاد به دلیل فراهم کردن زیرساخت های توسعه سایر صنایع و ضریب بالای اشتغالزایی یکی از مهمترین ملزومات تحقق این سیاست‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار