این رزمایش با هدف کنترل قیمت عرضه محصولات کشاورزی و دامی، گوشت، لبنیات، خواربار، نان، برنج و سایر کالاهای اساسی بخش کشاورزی و جلوگیری از گرانفروشی و عرضه محصولات بالاتر از نرخ مصوب و برای حفظ آرامش بازار صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 14 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از اجرای رزمایش سراسري بازرسي و نظارت بر روند توليد و توزيع كالاهاي اساسي بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
 بر اساس این گزارش ، غلامرضا قنبری اظهار کرد: رزمایش سراسري بازرسي و نظارت بر روند توليد و توزيع كالاهاي اساسي بخش کشاورزی ویژه ایام تابستان توسط اکیپ‌های نظارت و بازرسی فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره صمت و غله و بسیج اصناف شهرستان بهشهر برگزار شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: این رزمایش با هدف کنترل قیمت عرضه محصولات کشاورزی و دامی، گوشت، لبنیات، خواربار، نان، برنج و سایر کالاهای اساسی بخش کشاورزی و جلوگیری از گرانفروشی و عرضه محصولات بالاتر از نرخ مصوب و برای حفظ آرامش بازار صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن تاکنون هزار و 200 مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی این شهرستان انجام شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار