استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در سراسر استان صورت گیرد، گفت: با هرگونه دخالت در سرمایه‌گذاری‌ها برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 14 July 2022

سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دهاقان افزود: مدیریت شهرستان در جهت انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی شهرستانی رصدهای لازم را داشته باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که مراحل اولیه و انجام مطالعات توسعه شهرک‌های صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: در زمان حاضر تمرکز باید بر روی این باشد که افرادی که زمین دریافت کرده اما نسبت به احداث کارگاه اقدام نکرده‌اند، هزینه‌هایی که انجام شده به بهترین صورت استفاده شود.

مرتضوی ادامه داد: درباره بازپس‌گیری زمین‌های بدون استفاده، افزایش همکاری دادگستری برای تسریع در این فرآیند ضروری است.

وی اظهار داشت: درباره توسعه شهرک صنعتی، اجازه توسعه ۳۰ هکتاری و پیش‌بینی توسعه تا  ۱۰۰ هکتار در آینده به شرکت شهرک‌های صنعتی داده خواهد شد.

استاندار اصفهان همچنین از ایجاد کمیته رصد میزان پیشرفت طرح‌های صنعتی در معاونت اقتصادی استانداری خبر داد و گفت: در این کمیته وضعیت هر شهرستان را بررسی خواهیم کرد تا درصورت نیاز به پرداخت تسهیلات، مکاتبات لازم با مرکز انجام شود.

مرتضوی درباره مشکل گاز تعدادی از واحدهای گلخانه‌ای تاکید کرد: مسیر اجرای طرح گازرسانی در ابتدا باید مشخص شود تا پیگیری‌های لازم در جهت صدور مجوزها در استان و تهران انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار