مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره:
مدیر جهاد کشاورزی بدره با بیان اینکه مهمترین تخلفات در بازار شهرستان فقط عدم درج قیمت است گفت: کار نظارت بر سطح بازار شهرستان توسط گشت‌های مشترک تنظیم بازار به صورت محسوس و نامحسوس و حتی روزهای تعطیل در دو شیفت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 21 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فتاحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره بیان داشت: کار نظارت بر سطح بازار شهرستان توسط گشت‌های مشترک تنظیم بازار به صورت محسوس و نامحسوس و حتی روزهای تعطیل در دو شیفت ادامه دارد و در این زمینه تیم‌های بازرسی ضمن بازدید با هر گونه تخلف صنفی برخورد قانونی انجام می‌دهند.

وی افزود: تیم‌های بازرسی از بسیج اصناف، صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت به صورت چندین تیم مجزا از هر واحد صنفی خاص بازدید به عمل می‌آورند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه داد: برای جلوگیری عرضه خارج از شبکه آرد از طریق شماره و تاریخ مصرف ماه به صورت چندین بار در ماه تعداد کیسه‌های آرد نانوایی‌ها از طریق یک تیم که ورودی و خروجی آرد خبازی‌ها را رصد و ضمن شمارش کیسه‌های خالی آرد مشخص می‌شود که تناسب بین ورود و خروج وجود دارد یا نه، که در این ماه تنها ۱ مورد به علت عدم وجود کیسه خالی جریمه شد.

فتاحی در ادامه گفت: ابتدای ماه ۴ مورد قصابی که افزایش قیمت گوشت قرمز داشتند ضمن برخورد و جریمه قیمت‌ها به نرخ متعارف بازگشت داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی بدره اضافه کرد: قیمت حبوبات در این ماه ۳ درصد گران شده ولی هیچگونه افزایش قیمتی خارج از فاکتور فروشنده مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: مهمترین تخلفات در بازار شهرستان فقط عدم درج قیمت است که در این ماه تعداد ۱ میوه فروشی و ۳ مغازه این مورد تخلف مشاهده و جریمه شدند.

فتاحی یادآور شد: از لحاظ شبکه توزیع کالا در سطح بازار به سرعت پخش و به فراوانی یافت می‌شود و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در صورتی که تخلفی از طرف هر واحد صنفی رخ دهد ضمن تشکیل پرونده؛ ارجاع به تعزیرات حکومتی که در شهرستان دره شهر مستقر است انجام می‌شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش‌های خود را ارسال تا به این موارد رسیدگی گردد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار