رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از کاهش 50 درصدی قیمت سیب پاییزی نسبت به سال گذشته خبر دادو گفت: تغییری در قیمت انار و نارنگی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 04 October 2015
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از کاهش 50 درصدی قیمت سیب پاییزی نسبت به سال گذشته خبر دادو گفت: تغییری در قیمت انار و نارنگی نداشته‌ایم.

عیسی حاج‌علیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه‌های پاییزی در میدان بار کرمانشاه اظهار کرد: اکنون قیمت سیب قرمز و زرد در بازار بین هزار تا دو هزار تومان است که نسبت به سال گذشته 50 درصد ارزان‌تر است.

وی دلیل این ارزانی را نیز فراوانی سیب در بازار عنوان کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو نارنگی را نیز بین دو تا سه هزار تومان و هر کیلو انار را نیز 1500 تا دو هزار تومان اعلام کرد.

به گفته حاج‌علیانی قیمت انار و نارنگی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه این قیمت‌ها مربوط به میدان بار است، یادآوری کرد: میوه‌ها معمولا با حدود 30 درصد افزایش قیمت در خرده فروشی ها به دست مردم می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سیبی که اکنون در بازار است تولید خود استان می‌باشد، انار تولید داخل استان است و بخشی از آن از خارج استان می‌آید و نارنگی هم از شمال کشور به استان می‌آید.

حاج‌علیانی میوه‌های پاییزی را شامل سیب، نارنگی و پرتقال دانست و تصریح کرد: پرتقال نیز حدود 20 روز دیگر به بازار می‌آید.

وی در پایان گفت: پاییز امسال کمبود میوه در میدان بار نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار