فرمانده نیروی انتظامی استان قم:
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته گفت: نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته از رتبه 10 به رتبه 8 ارتقاء یافته است و این ارتقاء رتبه در زمینه کسب رضایتمندی مردم بوده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 04 October 2015
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سال 94 «همدلی، هم‌زبانی، امنیت، آرامش و اقتدار» است، اظهار داشت: ماهیت کار پلیس این است که حتماً اقتدار داشته باشد و با افرادی که امنیت و آرامش را به هم می‌زنند باید بااقتدار برخورد شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: برقراری امنیت و آرامش در کشور باید با همدلی و هم‌زبانی باشد و انجام این کار نیازمند داشتن اقتدار است.

مجتبایی با تأکید بر اینکه به‌طور طبیعی نیروی انتظامی باید در کنار اقتدار خود با مردم صمیمی باشد، گفت: اگر همدلی و هم‌زبانی نباشد نیروی انتظامی نمی‌تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید جایگاه خود را به خوبی بشناسد و هم‌زبانی و همدلی با مردم را تجربه کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی عملکرد خود را مدیون غدیر خم است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرزندان غدیر و منادیان غدیر هستند و در نتیجه باید کارکنان نیروی انتظامی هم فرزندان غدیر باشند.

مجتبایی تأکید کرد: شعاری که پیامبر اکرم (ص) در روزهای پایانی عمر خود دادند این بود که ایشان تأکید بر برقراری حکومت علوی داشتند و باید ما هم آن را دنبال کنیم.

وی تأکید کرد: برخی داشتن حکومت علوی و فرمایشات پیامبر اکرم (ص) را تحمل نمی‌کنند و فرزندان کسانی که در زمان پیامبر اکرم (ص) کارشکنی کردند در حال حاضر هم کارشکنی می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه داعش و گروه‌های تکفیری همان فرزندان و پیروان کارشکنان زمان پیامبر اکرم (ٌص) هستند، گفت: این گروه‌ها به امنیت و آرامش مردم لطمه می‌زنند و کسانی هستند که به تعهد اسلامی خود عمل نکرده‌اند.

مجتبایی باب یان اینکه عده‌ای امنیت و آرامش مردم را سلب کرده‌اند، گفت: امید است که با برخورد با کارشکنان مشکلات و گرفتاری‌های مردم را رفع کنیم و خدمت‌گزاران مخلصی برای مردم باشیم.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته گفت: نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته از رتبه 10 به رتبه 8 ارتقاء یافته است و این ارتقاء رتبه درزمینهٔ فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کسب رضایتمندی مردم بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: طی یک سال گذشته نیروی انتظامی استان قم یکی از سه استان قرآنی برتر بوده و موردتقدیر قرارگرفته است.

مجتبایی افزود: عملکرد خوب نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف مرهون نصایح و رهنمودهای مراجع و علمای عظام بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار