با وجود اینکه قرار بود پرواز ساری به شیراز توسط هواپیمایی_آسمان در ساعت ۱۲:۱۰ ظهر امروز فرودگاه ساری را ترک کند ، اما بلاتکلیفی بیش از ۶ ساعته مسافران این پرواز باعث سرگردانی و عصبانیت آنان شد
کد خبر: ۱۰۵۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷ 27 July 2022

به گزارش خبر مازندران ، پرواز شماره ۳۹۰۵ هواپیمایی آسمان از مقصد ساری به شیراز بعد از ۶ ساعت و نیم تاخیر و سردرگمی مسافران نهایتا کنسل شد و مدیران این شرکت به اصطلاح هواپیمایی بدون هرگونه مسئولیت‌پذیری و جایگزین کردن یک هواپیمای دیگر ، از مسافران که از این میزان بی‌برنامگی آزرده و عصبانی شده بودند خواستند فرودگاه را ترک کنند.

با وجود اینکه قرار بود پرواز ساری به شیراز توسط هواپیمایی_آسمان در ساعت ۱۲:۱۰ ظهر امروز فرودگاه ساری را ترک کند ، اما بلاتکلیفی بیش از ۶ ساعته مسافران این پرواز باعث سرگردانی و عصبانیت آنان شد.

بر اساس گزارش‌ها تاخیر پرواز ساری به شیراز و بلعکس ، به دلیل نقص فنی مسبوق به سابقه است که اگر به مشکل فنی هواپیمای به کار برده شده در این خط پروازی رسیدگی اساسی نشود ، علاوه بر تاخیر زمانی ، جان مسافران را نیز به مخاطره خواهد انداخت.

متاسفانه انحصار پرواز ساری به شیراز و بلعکس در دست هواپیمایی آسمان بوده که این باعث گردید تا این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو ندانسته و تلاشی در جلب رضایت مسافران از خود نشان ندهد.

کامران_جعفری_جویباری

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار