کد خبر: ۱۰۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 04 October 2015

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر توسعه پروژه قطار شهری کرج گفت: قفل‌های بسته متروی کرج را باز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌محمود دادگو بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با اعلام اینکه هم اکنون یکی از نیازهای اساسی کلانشهر کرج ایجاد مترو است افزود: متأسفانه این پروژه با مشکلاتی مواجه شده است که تعامل و همدلی و مدیریت صحیح می تواند ما را به هدف مورد نظر که همان بهره برداری از این پروژه است برساند.

وی ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که این پروژه را تهدید می کند تعلل پیمانکار است ک در صورت ادامه این روند قرارداد به صورت یک طرفه با این پیمانکار لغو خواهد شد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: هر سه ماه مبلغ 5 میلیارد تومان سود اوراق مشارکت از طرف شهرداری به خریداران اوراق پرداخت می‌شود، در حالی که هنوز اقدامی از سوی شرکت پیمانکار برای پیشرفت قطار شهری کرج انجام نشده است.

دادگو تأکید کرد: در این راستا اگر تا ظرف دو روز آینده صورت‌جلسه مربوط به توافقات شورای سازمان به امضای استانداری نرسد و پیمانکار مجاب به انجام تعهدات نشود، قرارداد شهرداری با پیمانکار به صورت یک‌طرفه از جانب شهرداری لغو می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج درادامه سخنان خود با انتقاد از نحوه عملکرد شرکت پیمانکار، تاکید کرد: فرض کنیم به کمک دولت هیچ احتیاجی نداشته و خودمان تامین و تکمیل قطار شهری را به عهده بگیریم؛ چرا که با این روند به نتیجه مطلوبی دست پیدا نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار