مدیر کتابخانه مرکزی ایلام بیان داشت :مسابقه تحت عنوان ایستگاه نقاشی با موضوع محرم که برای کودکان عضو کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی برگزار شد از بین شرکت کنندگان ۲۰ نفر برگزیده و با اهدا جوایز از آنها قدردانی بعمل آمد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 04 August 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ شیما مامی‌زاده  افزود : به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بخش‌های مختلف نظیر بخش امانات، بخش کودک و نوجوان و بخش نابینایان در کتابخانه مرکزی ایلام با برگزاری برنامه‌هایی متنوع به سهم خود در این عزاداری شرکت کرده و نقش فرهنگی و رسالت اجتماعی خویش را به عنوان یک نهاد همگانی ایفا خواهند کرد.

وی گفت : در دهه اول محرم اهداء نشریه به «بند نسوان» و امانت کتاب ماهانه به آنها و برگزاری ایستگاه نقاشی و برگزاری نشست‌های معرفی کتاب و مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع عاشورا و عزاداری خواهیم داشت.

وی مطرح کرد : مسابقه تحت عنوان ایستگاه نقاشی با موضوع محرم که برای کودکان عضو کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی برگزار شد از بین شرکت کنندگان ۲۰ نفر برگزیده و با اهدا جوایز از آنها قدردانی بعمل آمد.

مامی‌زاده اظهار داشت:کتابخانه مرکزی ایلام با برپایی ایستگاه فرهنگی برای شب تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجدالنبی منطقه هانیوان برنامه‌های متنوعی از جمله معرفی شناخت و شخصیت امام حسین(ع) و واقعه عاشورا در قالب‌های فرهنگی، هنری، سخنرانی در دستور کار قرار دارد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار