تفاهم نامه همکاری استانداری اصفهان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان و «بیت‌ الله برقراری» مدیرعامل این صندوق منعقد شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 17 August 2022

 استاندار اصفهان در این مراسم با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های صندوق بیمه عشایری و روستایی در استان، گفت: طرح بیمه روستاییان براساس تفاهم نامه منعقده باید هرچه سریع‌تر و با جدیت دنبال شود.

سید رضا مرتضوی افزود: اطلاع رسانی لازم در زمینه نحوه اجرای طرح های در دست اجرای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر باید به صورت جدی انجام شود و در این زمینه فرمانداران شهرستان های تابعه استان نیز باید ورودی جدی به عرصه اجرای این طرح داشته باشند.

وی ادامه داد: بخشی از اهداف و تکالیف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمات رسانی به جامعه عظیم کشاورزان، روستاییان و عشایر با تشکیل این صندوق محقق می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت :بخشی از نگرانی‌ و دغدغه‌های مردم در سفرهای شهرستانی که هفتگی در زمینه نبودن بیمه فراگیر برای رفع نیازهای آنان در آینده است و تقاضاها و دغدغه‌ها بسیاری در این زمینه در شهرستان‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۱۲ هزار نفر جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر محسوب می‌شود، گفت: چالش‌های پیش رو صندوق و رضایت مندی عمومی مورد توجه باشد زیر با توجه به جراحی‌های نابهنگام سطح تعادل و قرار داد فی مابین این صندوق‌ها و مردم مدام بر هم می‌خورد.

مرتضوی بیان کرد: در استان اصفهان تلاش می‌شود که با محوریت قرارگاه مردمی شهرستان‌های و بسیج بخش‌های مختلف بالاتر از ۲۸ هزار نفر سهمیه بیمه‌ای طرح تحولی ظرف یکسال تحقق یابد و شرایط مناسبی را فراهم کنیم که حداقلی از رفاه اجتماعی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی برای حمایت از این قشر جامعه توسط دستگاه‌های متولی انجام شده است و با محوریت قرارگاه مردمی در استان اصفهان در تحقق اهداف مشکلی نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :