بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس با نوع بازی‌اش و هودارانش در همین ورزشگاه آزادی می‌تواند در بازی‌های آینده روزهای سختی را برای تیم‌ها رقم خواهد بزند و فولاد مقابل همین تیم، با پرسینگ شدید و یک بازی متفکرانه و مدبرانه گل نخورد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 20 August 2022

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی شب گذشته فولاد و پرسپولیس که بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسید و با انتقاد هواداران پرسپولیس نسبت به بازی فولاد همراه بود، اظهار کرد: هواداران پس از دو سال به ورزشگاه آمده بودند تا فوتبال ببینند و این‌که شب گذشته هواداران پرسپولیس علیه نوع بازی فولاد شعار سر دادند امر طبیعی است زیرا تماشاگر گل می‌خواهد و فوتبالی که گل نداشته باشد برای هوادار خوشایند نیست.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس وقتی دیدند فولاد یک تیم چغر و بد بدن است و با یک پرس خوب تیمش محبوب‌شان را دچار اختلالات روحی روانی کرده است، به نوعی با سردادن این شعارها می‌خواستند به کمک تیم‌شان بیایند تا تفکرات کادر فنی فولاد را برهم بزنند. پس این شعارها همیشه است و کادر فنی تیم‌ها باید بدون توجه به هر شعاری، تمام تمرکزشان را روی زمین بازی بگذارند. موضوعی که تیم فولاد به خوبی انجام داد و نکونام اسیر شعار هواداران پرسپولیس نشد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره عملکرد فولاد نیز خاطرنشان کرد: فولاد نقل و انتقالات بسیار خوبی داشت و شاید خیلی‌ها ایراد بگیرند که چرا فولاد به این صورت بازی کرد و نتوانست مقابل پرسپولیس برنده باشد اما باید توجه داشته باشند که مقابل فولاد، پرسپولیسی بازی می‌کرد که یکی از مدعیان درجه اول فوتبال ایران است. البته خود فولاد هم کاندیدای قهرمانی است اما در هر صورت بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و این همه تماشاگر کار سختی است ولی دیدید که فولاد پابه‌پای پرسپولیس بازی کرد و حتی در برخی زمان‌های بازی تیم برتر میدان بود.

وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس در دیدار شب گذشته تیم برتر بازی نبود، ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر خط حمله فولاد بتواند با فشار بیشتری بازی کند می‌تواند در هر بازی ۱۰ موقعیت گلزنی ایجاد کند. شاید این بازی برای تماشاگر عام دلنشین نبود و از آن به عنوان یک بازی سرد یاد شود اما با آنالیز دقیق این دیدار می‌توان متوجه شد که دو تیم به دنبال پیاده کردن افکار تاکتیکی خود بودند و حتی دیدیم در یکی، دو مورد فولاد به خوبی تغییر تاکتیک داد و پرسپولیس نیز چنین شرایطی را داشت. به نظرم پرسپولیس با نوع بازی‌اش و هودارانش در همین ورزشگاه آزادی در بازی‌های بعدی روزهای سختی را برای تیم‌ها رقم خواهد زد اما فولاد مقابل همین تیم، با پرسینگ شدید و یک بازی متفکرانه و مدبرانه گل نخورد که امیدوارم در آینده فولاد هم گل نخورد و هم بتواند گل بزند.

بختیاری‌زاده بیان کرد: امیدوارم بازی‌ها متفاوت‌تری را از تیم‌ها در ادامه مسابقات ببینیم تا خروجی همین لیگ و تیم‌ها، یک تیم ملی قوی در جام جهانی پیش رو باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار