رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از اختصاص ۴۰۰میلیون ریال اعتبار آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ 21 August 2022

 


به‌گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی با اشاره به اینکه اولین دوره آموزش با عنوان طراحی سنتی برگزار شد افزود: اولین کارگاه آموزشی در سال ۱۴۰۱با عنوان طراحی سنتی برای هنرجویان صنایع‌دستی برگزار شد و آموزش طراحی سنتی، قلم زنی و منبت در برنامه‌های آموزشی سال جاری در نظر گرفته شده است که به زودی برگزار می شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین با اشاره به اینکه تمامی دوره‌های آموزشی برای هنرجویان صنایع‌دستی به صورت رایگان برگزار می‌شود یادآورشد: اعتبار اختصاص داده شده برای آموزش عمومی صنایع‌دستی در شهرستان برای سال جاری مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.
مشهدی با تاکید بر اینکه دوره آموزش طراحی سنتی برای هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف از جمله مس چکشی و قلمزنی برگزار شد افزود: هدف از آموزش طراحی سنتی آموزش اصولی نقوش سنتی است تا هنرجویان با شناخت و آگاهی کافی از پایه‌های سنتی نقوش و حفظ سنت‌مداری در تولیدات صنایع‌دستی مد نظر داشته باشند.
او با اشاره اینکه علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و آموزش رشته های صنایع دستی به این اداره کل مراجعه کنند، دامه داد: این اعتبار برای آموزش در رشته‎ طراحی سنتی،‌ قلم زنی و منبت در نظر گرفته شده است که اولین دوره آن با عنوان طراحی سنتی برگزار و سایر کلاسها برنامه‌ریزی و به زودی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار