استاندار مرکزی گفت: قطعا نیروی انتظامی یکی از مهمترین جایگاه ها و نقش های کلیدی را در این ترمیم و ارتقا سطح کارآمدی دارد .
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ 24 August 2022



به گزارش تابناک مرکزی،"فرزاد مخلص الائمه" در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: در سال ۱۳۶۰ ایام سختی را جریان نفوذ و نفاق برای انقلاب اسلامی رقم زد اما با درایت امام راحل و همراهی مردم و لطف الهی انقلاب کماکان پایدار باقی ماند این در حالی است که دهه سوم انقلاب های جهانی را انقلاب میری می نامند اما انقلاب اسلامی مقتدر تر از دهه های آغازین به مسیر خود ادامه می دهد.
وی یادآورشد: سال گذشته در اولین دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت در شهریور ۱۴۰۰‌، مقام معظم رهبری مواردی را در ۱۰ سرفصل متذکر شدند که یکی از مهمترین آنها ضرورت توجه به دو مقوله اعتماد عمومی و امید مردم بود که ایشان این دو مقوله را بزرگترین سرمایه دولت دانستند که متاسفانه این دو مقوله کمی دچار آسیب شده و باید احیا شود.
استاندار مرکزی تاکید کرد: دولت برنامه گسترده ای را طراحی کرده و مسیر پیشرفت کشور را مبتنی بر این برنامه ها و طرح ها پیش می برد و در همین راستا توجه دولت بر طرح های نیمه تمام قرار گرفته بطوریکه در هفته دولت پیش رو در استان بالغ بر ۷۴۰ پروژه به بهره برداری می رسد.
مخلص الائمه بیان کرد: این در حالیست که زمانیکه دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرد بالغ بر ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام با قدمت بالا در کشور وجود داشت.
وی بزرگترین پروژه دولت از منظر رئیس جمهور را ترمیم اعتماد عمومی و امید مردم دانست و گفت: قطعا نیروی انتظامی یکی از مهمترین جایگاه ها و نقش های کلیدی را در این ترمیم و ارتقای سطح کارآمدی دارد .
استاندار مرکزی اضافه کرد: حکومت ها به ویژه حکومت اسلامی وظیفه تامین و تضمین حداقل ۵ مقوله رفاه،آزادی، هدایت مردم،امنیت و عدالت را بر عهده دارند و انجام این موارد در ارتقا  امید عمومی موثر خواهد بود، نقش نیروی انتطامی در تامین این ۵ مقوله موثر خواهد بود و تاکنون نیز نیروی انتظامی تلاش خود را در این راستا به خوبی انجام داده است.
وی بیان کرد: امید که از منظر راهبران مایه پیشرفت است اگر دچار آسیب شود مانع پیشرفت خواهد شد.
استاندار مرکزی ضمن تقدیر از سردار مفخمی شهرستانی و آرزوی توفیق برای سردار رفیعی کیا فرمانده جدید استان  گفت: سردار مفخمی شهرستانی یکی از افسران نخبه و بسیجی و متعهد بود که بحمداله در مقامی بالاتر جهت خدمت به کشور بکارگرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار