‍در نشست خبری روز چهارشنبه ۱۴۰۱.۶.۲ ، مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) شهرستان نکا خبر داد:
کد خبر: ۱۰۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱ 25 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) شهرستان نکا گفت:

به همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان، موکب انصار الحسین(ع) برای مراسم اربعین امسال در کربلای معلا مستقر خواهد شد و روزانه به 2000 نفر خدمات ارائه خواهد کرد. 

تدارک ویژه موکب اربعین انصار الحسین(ع) نکا برای مراسم اربعین
تدارک ویژه موکب اربعین انصار الحسین(ع) نکا برای مراسم اربعین
تدارک ویژه موکب اربعین انصار الحسین(ع) نکا برای مراسم اربعین
تدارک ویژه موکب اربعین انصار الحسین(ع) نکا برای مراسم اربعین
تدارک ویژه موکب اربعین انصار الحسین(ع) نکا برای مراسم اربعین
 

بر اساس این گزارش ، نقی پورقربان مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) شهرستان نکا اظهار کرد: به همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان، موکب انصار الحسین(ع) برای مراسم اربعین امسال در کربلای معلا مستقر خواهد شد و روزانه به 2000 نفر خدمات ارائه خواهد کرد.

وی بیان کرد: تا به امروز مردم ولایتمدار شهرستان نکا کمک های نقدی و غیر نقدی، برنج، مقدار قابل توجه‌ای پتو، رب، پیاز، سیب زمینی، قند، چای، آب معدنی، دوغ، کره و اقلام مورد نیاز دیگر که برای موکب پیش بینی شده از سوی مردم و خیرین اهدا شده است و انشالله روزانه بیش از 7500 وعده غذایی (صبحانه، ناهار، شام) پخت و توزیع خواهد شد.

در ادامه مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) شهرستان نکا تاکید کرد: خدمات از جمله؛ کفاشی، خیاطی، آرایشگاه، ماساژ درمانی، پاسخ به سوالات شرعی، نمایشگاه هنری و تجمسمی و پخت نان در موکب فعال خواهد بود.

پورقربان عنوان کرد: زمینی به مساحت حدود سه هزار متر مربع در اختیار موکب انصار الحسین(ع) قرار گرفته است که حدود یکصد و هفتاد نفر از خادمان موکب (در دو شیفت) برای ارائه خدمات به زائران در آن فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه، امسال پنجمین سال اعزام موکب انصار الحسین(ع)است، افزود: امسال ۲۰ دستگاه کامیون حامل تجهیزات و نذورات (۶ دستگاه حامل نذورات و ۱۴ دستگاه حامل تجهیزات لجستیکی موکب در روز یکشنبه با حضور مردم ولایتمدار شهرستان از (روستای زرندین، میدان جانبازان، چهاراه راه، میدان امام حسین(ع) ) به کربلای معلی حرکت می کند) و خادمین موکب گروه پیش رو در روز سه شنبه ۱۴۰۱.۶.۸ تعداد ۸۵ نفر به کربلا اعزام‌ می شوند و گروه دوم طی مراسمی در روز دوشنبه ۱۴۰۱.۶.۱۴ اعزام خواهد شد و از پنجشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۱۴۰۱ در خدمت همه زائرین اربعین حسینی بمدت ۱۲ روز هستیم.

مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) شهرستان نکا افزود: بعد از پایان خدمات رسانی موکب در کربلا گزارش کاملی از خدمات و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ارائه خواهد شد.

پورقربان در پایان با اعلام اینکه، یک موکب بین راهی جهت خدمات رسانی زائران در شهرستان برپا خواهد شد، از زحمات مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان نکا، سازمان ها، نهادها، خیرین، پایگاه های مقاومت، رابطین، هیئت امنای مساجد، شورای اسلامی، دهیاری ها و... به ویژه امام جمعه محترم، فرماندار جهادی و فرماندار سپاه شهرستان، به خاطر حمایت و پشتیبانی از این حرکت عظیم مردمی و پذیرایی و اکرام زائرین اربعین حسینی قدردانی کرد.

خبر: الهام زارعی

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار