افتخاری دیگر برای هرمزگان:
تابناک-مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان از موفقیت دانش آموز سمپادی هرمزگان در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری وکسب مقام اول خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 25 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، محمدقویدل بیان داشت : بنا به اعلام دبیرخانه کشوری مسابقات فرهنگی وهنری در رشته رسانه و فضای مجازی دانش آموزسمپادی هرمزگانی آرشان حسن زاده ازمرکز استعدادهای درخشان شهیدحقانی توانست مقام اول مسابقات طراحی وب سایت را نصیب خودکند.

وی افزود : مسابقات فرهنگی هنری مرحله مدرسه ای در آذر ماه 1400 باتوجه به شرایط قرنطینه وشیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و مرحله منطقه ای در اواخر بهمن ماه 1400برگزار شد .

این مقام مسئول در ادامه گفت : مرحله استانی این رقابت ها در اردیبهشت ماه و مرحله کشوری آن در اواخرتیرماه برگزار شد و دانش آموز سمپادی هزمزگان توانست با کسب موفقیت در تمامی مراحل مقام اول کشوری طراحی وب سایت را نصیب خود کند.

محمدقویدل ضمن آرزوی توفیق برای تمامی دانش آموزان کوشا و تلاشگر اذعان داشت : پرورش ذوق و استعداد آینده سازان میهن اسلامی ، یکی از مهم ترین تکالیف آموزش وپرورش است و مدارس باید با ایجاد زمینه های مناسب ، این فرصت را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

لازم به ذکر است آرشان حسن زاده دانش آموز پایه دهم مرکز استعدادهای درخشان استعداد و علاقه زیادی به " طراحی وب " داشته که با پیگیری خود و حمایت اولیای مدرسه توانست رشد یافته وبه این مقام دست یابد.

انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار