روح بلند آیت الله ناصری به ملکوت اعلی پیوست
آیت‌الله محمدعلی ناصری (۱۳۰۹ - ش) مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 26 August 2022

آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق و حوزه علمیه اصفهان به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

آیت‌الله محمدعلی ناصری (۱۳۰۹ - ش) مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

وی علاوه بر علوم رسمی به بهره‌گیری علوم معنوی نیز پرداخت و در دوران حیات خود با شخصیت‌های برجسته عرفانی و اخلاقی چون علامه طباطبایی، محمداسماعیل دولابی، حاج عبدالرضا گردعاوی و مولوی قندهاری، آشنایی و ارتباط داشت؛ هم چنین آیت‌الله ناصری در غالب سفرهای ماهیانه به قم محضر آیت‌الله بهجت می‌رسید؛ بطوریکه شیخ علی آقا بهجت درباره شخصیت این عالم دینی گفته است: هیچ کس مثل آقای ناصری با من نشست صمیمانه ندارند.

آیت الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارک جدی داشت که از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش‌های وی برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد مثل مرکز درمانی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی و بخش دیالیز ۲۰ تختخوابی آن، بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، بخش دیالیز بیمارستان محمد (ص) و اورژانس شبانه‌روزی دولت‌آباد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :