امام جمعه لامرد گفت: قدرت پهبادی ارتش را دیدیم و دشمن جرأت ندارد حتی یک تیر هم به سمت ایران اسلامی شلیک کنند.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 27 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد اظهار کرد: کارمندان باید با اخلاق خوش به ارباب رجوع جواب بدهند و ارباب رجوع را راضی نگه دارند.

وی گفت: رفتار یک کارمند درون یک اداره رفتار یک نظام اسلامی داشته باشد و باید یک نگاه نعمتیِ امام حسینی باشد و سعی شود این نگاه را همراه با نگاه دغدغه نگه دارد.

امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه کارمندان تصویر نظام هستند خاطرنشان کرد: جامعه کارمندی باید نشاط همراه با خوش رویی داشته باشند و نشاط کاری و خدمتی را باید به خوبی حفظ کرد.

وی به ورود کاروان اهل بیت (ع) به شام اشاره کرد و گفت: این کاروان به ظاهر یک کاروان شکست خورده است اما زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) جو شام را به سمت یزید سوق دادند و محکوم کردند و با جهاد تبیین و صلابت در کلام این حرکت یزید را محکوم کرد.

وی گفت: ورود به شام طور دیگری بود و خروج از شام عزتمندانه بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز وقتی وارد شام دنیا شدیم ما را به عنوان ضد حقوق بشر شناخته بودند اما امروز ما پیروز میدان هستیم و خرمشهرها را فتح کردیم.

حجت الاسلام حسین زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و همچنین هفته دولت اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مواجهه با یک دشمنی عظیم شدیم و پرچم دفاع از مظلوم را بلند کردیم.

امام جمعه لامرد گفت: ایمان این ملت به شهدا و امام شهدا وعده‌های الهی و اینکه کفر شکست خواهد خورد می‌باشد و رهبری آسمانی و تأیید شده امام راحل و صبر ملت و تاب اوری در برابر آن همه خصومت‌ها را باید توجه کرد.

وی افزود: امام (ره) اگر حرفی میزد باشناخت حرف میزد و مردم در فشارهای اقتصادی با قدرت به ایمان است که صبر می‌آورند.

حجت السلام حسین زاده گفت: بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشتیم و رفع بحران اب در بسیاری از استان‌ها دولت قبل باید انجام می‌داد که انجام نداد.

وی گفت: به واسطه صبر و تبعیت از رهبری پیروز هستیم و این پیروزی‌ها در آینده نه چندان دور را خواهید شنید.

او گفت: قدرت پهبادی ارتش را دیدیم و دشمن جرأت ندارد حتی یک تیر هم به سمت ایران اسلامی شلیک کنند.

وی به امور زائران در منطقه و شکل گیری کمیته زائرین اشاره کرد و گفت: صاحبان اتوبوس‌ها افرادی مؤمن و امام حسینی هستید و سعی کنید در این ایام انصاف را رعایت کنند. وی افزود: همه مردم در بحث مواکب خوب همراهی کردند و از همه مردم نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار