مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از فراهم شدن مقدمات برپایی مسابقات زندانیان مهارت آموخته ندامتگاه های استان برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات آزاد زندانیان مهارت آموخته کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 29 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد غفاری گفت: این مسابقات با همکاری مشترک ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در البرز و دیگر استان های کشور در رشته های مختلف مهارتی برگزار خواهد شد. 

وی هدف از برگزاری مسابقات مهارت آموزی زندانیان را ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین زندانیان و ارتقای سطح کیفی آموزش های فنی و حرفه ای در زندان ها عنوان کرد.

وی گفت: "ایجاد فرصت رقابت سالم بین زندانیان" ، "رشد ضریب اشتغال پذیری ناشی از توانمندی های حرفه ای" و "به روزرسانی و ارتقای شایستگی ها و صلاحیت های حرفه ای" زندانیان از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز  گفت: در نشست مشترک اخیر مسوولان ذیربط این اداره کل با  مشاوره شغلی ندامتگاه های البرز برنامه ریزی جهت برگزاری مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان استان صورت گرفته است و مقدمات لازم در این زمینه مهیا شده است.

غفاری افزود: مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان در رشته های چرم، آشپزی، خیاطی، درود گری، جوشکاری، منبت و معرق و ویرایشگری مردانه روز سه شنبه هشتم شهریور ماه جاری در ندامتگاه فردیس (کچویی) برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مسابقات برای اولین بار در کشور رشته های "پیرایش مردانه ویژه سربازان" و" منبت و معرق ویژه کانون اصلاح و تربیت" در استان البرز اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار