مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از تحقق بیش از ۵۰ درصد از تعهد اشتغال فنی و حرفه‌ای استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 29 August 2022

جلیل بیت‌مشعلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با تلاش دولت مردمی و از ابتدای امسال مشخصات ۲۵۰ نفر از مهارت آموختگان استان در سامانه ملی رصد اشتغال کشور به ثبت رسید، اظهار کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۵۰۰ نفر تعهد اشتغال دارد که با ثبت نام ۲۶۵ نفر مهارت‌آموخته در سامانه اشتغال، ۵۳ درصد این تعهد در مدت چهار ماه محقق شد.

وی ادامه داد: شغل‌های ایمنی و بهداشت، تهویه و تبرید، خیاطی و فناوری مد، کامپیوتر، صنایع دستی، اتومکانیک، برق، حسابداری، کلیه حرفه‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگ و هنر از جمله ثبت‌شدگان در سامانه ملی رصد اشتغال کشور برای تعهدات اشتغال استان خوزستان هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: فرآیند اشتغال به کار مهارت‌آموختگان در مراکز آموزش  فنی و حرفه‌ای سطح استان با حساسیت ویژه‌ای رهگیری و رصد می‌شود.

بیت‌مشعلی  گفت: ارتقای مشارکت ذینفعان از طریق ارتقای همکاری، همگرایی و هم‌افزایی بین بخشی، فراهم کردن بستر ارایه آموزش‌های مهارتی بر اساس الگوی تقاضا محوری از طریق ارتقای آگاهی‌های عمومی این آموزش‌ها، ترویج و توسعه و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در سطوح و لایه‌های مختلف اجتماعی، بهترین رویکرد برای رسیدن به اشتغال پایدار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار