۲۵ دستگاه خودروی میدل باس با استاندارد آلایندگی یورو پنج وارد کلانشهر اصفهان شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 28 August 2022

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس با هدف بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی شهر گفت: تا قبل از مهرماه ۲۵ دستگاه میدل‌باس وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.
سیدعباس روحانی افزود: نوع سوخت این خودرو‌ها گازوئیل، نوع موتور آن‌ها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی آن یورو پنج و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور است.
وی گفت: میدل‌باس دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی ۲۸ کیلووات و خنک‌کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی ۴۲۰۰ مترمکعب است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز میدل‌باس‌ها ۸۰ کیلومتر است، افزود: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودرو‌ها مستحکم و مطابق استاندارد است و ارتفاع ورودی میدل‌باس‌ها نیز جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.
وی گفت: این خودرو‌ها دارای ۲۱ صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی‌آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست‌وشو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار