مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: مراکز خدمات رسان در این حوزه سلامت به صورت مستمر رصد می شوند.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ 29 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرضیه ولی افزود: فعالیت این ۲ واحد دندانسازی غیرمجاز بوده و فاقد هرگونه مجوز فعالیت و همچنین مدرک تحصیلی مرتبط بودند که به همین دلیل هر دو آنها پلمپ شدند.
وی یادآورشد: این اقدام در راستای ارتقای سلامت جامعه و برخورد با مراکز خدمات رسان غیرمجاز در حوزه سلامت صورت گرفته و البته که به دلیل اهمیت موضوع اینگونه اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: با توجه به عدم توجه به اخطارهای مکرر حوزه سلامت، با حضور کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان و همراهی نماینده اماکن نیروی انتظامی شهرستان محلات در قالب تیم مشترک پلمپ و پرونده متصدی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شد.
دکتر ولی ادامه داد: فعالیت تمامی مراکز خدمات رسان در حوزه سلامت را به صورت مستمر رصد کرده و با متخلفان این حوزه بدون اغماض و به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات همچنین در ادامه با اشاره به اینکه سلامت آحاد جامعه خط قرمز حوزه سلامت و قابل معامله نیست، از شهروندان خواست، از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز بهداشتی و درمانی خودداری کنند.
دکتر ولی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف درمانی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ شکایات مردمی وزارت بهداشت و یا بصورت مکتوب به ستاد شبکه بهداشت و درمان محلات گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار