سرپرست فرمانداری قصرشیرین
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تا زمان برقراری امنیت و آرامش در کشور عراق مرز‌های زمینی ایران و عراق از دیشب بسته شده است،زائران به مرزها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 30 August 2022

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بسته شدن مرز خسروی اظهار کرد: باتوجه به نا آرامی‌های عراق و مقررات منع آمد و شد سفارت کشورمان در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهر‌های زیارتی صادر کرد.

وی افزود: مرز از طرف کشور عراق به صورت موقت تا زمان برقراری ثبات امنیت و آرامش بسته و پس از پایان ناآرامی‌ها تردد از مرز از سر گرفته خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان موقتاً و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: ورودی از کشور عراق به کشور ایران باز است و زائرینی که عزیمت کردند به تدریج درحال بازگشت بوده و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

حیدری ادامه داد: مرز‌های تجاری باز بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند و از شب گذشته با اطلاع رسانی به موقع مبنی بر بسته شدن مرز‌های زمینی زائرین به مرز خسروی مراجعه نداشتند.

وی اضافه کرد: زمان بازگشایی مرز به دولت عراق بستگی دارد، از کلیه زائرین عزیز انتظار می‌رود تا اطلاع رسانی بعدی به مرز مراجعه نفرمایند و اخبار مرتبط را از منابع رسمی از جمله صدا و سیمای مرکز استان، منابع خبری استانداری کرمانشاه و اطلاعیه‌های رسمی ستاد اربعین استان کرمانشاه دنبال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار