سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور با هدف توسعه زیر ساخت های فرهنگی و هنری این استان تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 30 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» سعید جابری انصاری گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه خانه مطبوعات کرج و نیز مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فرهنگی-هنری کرج (پردیس تئاتر) از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان البرز تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه  پس از تکمیل موافقت نامه اقدامات عمرانی با رعایت ضوابط فنی و قانونی شروع می شود، اظهار داشت: البرز دارای استعداد و ظرفیت های بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری است که با وجود این پتانسیل ها هنوز به سطح قابل قبولی درخصوص تامین سرانه فضا و اعتبارات فرهنگی و هنری نرسیده ایم .

جابری انصاری گفت: این در حالی است که شکوفائی و بهره برداری از این ظرفیت ها نیازمند نگاه و حمایت جدی تر مسوولان  استانی و ملی در راستای تقویت زیرساخت ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت خدمتگزار با حجم زیادی از پروژه های نیمه کاره،کسر اعتبارات و تنگناهای مالی روبرو است خاطر نشان کرد: با این وجود شاهد آن هستیم که توجه به تکمیل و توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری البرز از برنامه های اصلی استاندار این استان  و همچنین سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: تصویب و تخصیص این اعتبار به خوبی گواه این مهم است که امیدواریم با استمرار و تقویت این نگاه و در پرتو تلاش و همت خدمتگزاران در  حوزه فرهنگ و هنر، شاهد توسعه و تکاپوی هرچه بیشتر برای نیل به تعالی و نشاط فرهنگی و هنری استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار