سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افرادی که به خانواده حاج صادق خادم توهین کردند به شدت باید محکوم شوند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 30 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایمنا: محمدرضا هاجری امروز _ هشتم شهریور ماه_در جمع خبرنگاران، پیرامون درگیری و سپس توهین و جسارت به خانواده معظم شهید حاج منصور خادم صادق در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت، اظهار کرد: این موضوع سبب ناراحتی شدید و نگرانی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز شد.

وی ادامه داد: این اهانت به خانواده‌ای شده است که سال‌ها است شجاعت و شهامت خویش در دفاع از کشور و نوامیس شهروندان با نثار جان عزیزان خویش اثبات کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از سوی دیگر در پی تذکر امری قانونی و شرعی انجام شده است که طبق شرع مقدس وظیفه‌ای همگانی بوده و نظام نیز بر اساس تکلیف الهی و مواد قانونی حامی آن است‌.

وی افزود: شیراز شهری مقدس و دارای ارزش‌های دینی و سربازان ولایی که هنوز چند صباحی از تشییع یکی از سرداران بی سر آن نگذشته است.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از نهادهای انتظامی و قضائی خواستار برخورد جدی و فوری با عوامل آن شده و آمادگی خویش را جهت حمایت و پشتیبانی از طرح‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه از سوی گروه‌های مردمی در راستای بهبود وضعیت فرهنگی شهر اعلام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار