درتابستان۱۴۰۱ دو اثر دیگر او با عنوان های "مجموعه اشعار" از انتشارات "روزآمد" و کتاب "تاریخ و فرهنگ دودانگه ساری و شهریار کوه" از سوی انتشارات "هاوژین" منتشر و روانه بازارشده است
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 31 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از خبر مازندران ، دو اثر جدید اسدالله عمادی به نام‌های "تاریخ و فرهنگ دودانگه و شهریار کوه" و "مجموعه اشعار" در ساری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارما، با حضور شماری از چهره‌های ادبی، شاعران، پژوهشگران و اهالی فرهنگ و هنر مرکز استان، مراسم رونمایی از دو اثر جدید اسدالله عمادی شاعر، نویسنده و داستان‌نویس ساروی به نام‌های "تاریخ و فرهنگ دودانگه و شهریارکوه" و "مجموعه اشعار" برگزار شد.

اسدالله عمادی دانش‌آموخته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. سالها دبیر دبیرستان و مدرس آزاد آموزشگاه‌های شهرستان ساری بود. از او تاکنون ۱۲ مجموعه شعر، ۱۱ رمان و مجموعه داستان و ۱۵ اثر پژوهشی منتشر شد.

درتابستان۱۴۰۱ دو اثر دیگر او با عنوان های "مجموعه اشعار" از انتشارات "روزآمد" و کتاب "تاریخ و فرهنگ دودانگه ساری و شهریار کوه" از سوی انتشارات "هاوژین" منتشر و روانه بازارشده است.

اسدالله عمادی شاعر، داستان نویس و پژوهشگر معاصر ایرانی ساکن ساری است که از سال ۱۳۵۴ نخستین آثارش را با عنوان‌های "گون های کوهی"- داستان بلند و "ستاره های خاکی" مجموعه داستان در سال ۱۳۵۶در دوران دانشجویی منتشر کرد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار