استاندار ایلام با انتقاد شدید از متوقف شدن ساخت تونل قلاجه گفت: در صورت عدم از سرگرفتن کار، پیمانکار خلع ید و پروژه به پیمانکار دیگری واگذار خواهد شد .
کد خبر: ۱۰۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 06 October 2015

«محمدرضا مروارید» در دیدار با مدیرعامل شرکت جنرال مکانیک با بیان اینکه پروژه تونل قلاجه با 83 درصد پیشرفت فیزیکی مدت چند ماه است که از سوی شرکت سازنده تعطیل شده است، خواستار حل مسائل و مشکلات پروژه تونل قلاجه فارغ از مسائل حاشیه‌ای شد.

وی پروژه تونل قلاجه را بسیار با اهمیت و نیاز استان خواند و بر تعین تکلیف موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت: در صورت عدم همکاری، پیمانکار خلع ید و به پیمانکار دیگری واگذار می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام ، مروارید در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور بر ضرورت ایجاد شبکه فوق توزیع برق در استان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های نفت و گاز، وجود شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی مناطق ویژه و آزاد تجاری لزوم تقویت شبکه برق استان را دوچندان کرده است.

استاندار ایلام گفت: ضرورت ایجاد نیروگاه‌های جدید برق در استان با توجه به موارد ذکرشده به‌شدت احساس می‌شود و احداث این نیروگاه‌ها توسط شرکت‌های صنعتی مستقر در استان دارای توجیه اقتصادی است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد ارتقا شبکه برق ایلام برای ارائه خدمت به واحدهای صنعتی استان باشیم.

مروارید تأکید کرد: هزینه اجرای خطوط انتقال برق به شهرک‌های صنعتی از محل منابع استانی، شرکت شهرک‌ها و شرکت برق تأمین می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار