دبیر قرارگاه اربعین هیات رزمندگان اسلام البرز گفت: این مجموعه با برپایی هشت موکب در شهرهای کربلا و نجف و مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران این همایش میلیونی خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ 07 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» حمزه قزلباش در خصوص محل استقرار این موکب ها گفت: هیات رزمندگان «انصارالامام (ره)» کرج با برپایی موکب در مسجد حنانه شهر نجف اشرف در حوزه های اسکان، پذیرایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده و پخت نان خدمات رسانی می کند علاوه بر اینکه خدمات خیاطی و واکسن صلواتی نیز ارایه می دهد.

وی با بیان اینکه هیات «نورالشهدای» کرج نیز در عمود ۹۹۱ مسیر کربلا نجف موکب دارد، اظهار داشت: در این موکب تمام خدمات به جز اسکان زائران انجام می شود ضمن اینکه هیات رزمندگان اسلام شرق کرج با عنوان «فاطمه تازهرا (س)» نیز در عموم ۵۳۱ مسیر کربلا نجف با برپایی موکب اقدامه به اسکان زایران و پذیرایی غذا و میان وعده و همچون خدمات  تخصصی با ارایه ویلچر به سالمندان و تعمیرات ویلچر و کالسکه کودک را نیز انجام می دهد.

وی گفت: همچنین هیات رزمندگان غرب کرج با عنوان «فاطمیون» در عمود ۹۹۱ مسیر کربلا نجف با اسکان و پذیرایی میان وعده خدمات رسانی می کند علاوه بر اینکه هیات «محبان الرضا (ع)» کرج نیز در صحن حضرت زهرا (س) نجف اشرف با اقداماتی همچون پذیرایی غذا و میان وعده و برپایی خیمه معرفت و مراسم عزاداری خدمات رسانی می کند.

قزلباش افزود: هیات رزمندگان محمدشهر با عنوان موکب «جواد الائمه (ع)» و هیات رزمندگان اشتهارد با عنوان «حضرت علی اکبر(ع)» در عمود ۱۴۱۸ شهر کربلا با اسکان، پذیرایی سه وعده روزانه، امکانات بهداشتی و درمانی، خیاطی، خشکشویی و پخت نان خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: هیات رزمندگان شهر طالقان نیز با عنوان «انصارالمهدی (عج)» در شارع الحولی شهر نجف خدمات رسانی در حوزه اسکان و پذیرایی سه وعده روزانه و میان وعده دارد.

دبیر قرارگاه اربعین هیات رزمندگان اسلام استان البرز با بیان اینکه در این موکب ها در مجموع ۴۵۵ نفر خادم فعال هستند، گفت: ارایه خدمات در این موکب ها از صبح امروز آغاز و تا ۲۶ شهریور ماه همزمان با روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار