محمد مهدی بهرامی گفت: تا اواسط سال آینده تمام شبکه های سیمی در البرز جمع و تبدیل به کابل خودنگهدار می شود، این موضوع سرقت تجهیزات را کم می کند.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 12 September 2022
تمام شبکه های سیمی در البرز تبدیل به کابل خودنگهدار می شود
به گزارش «تابناک البرز» معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز گفت: بزرگترین دستاورد البرز در سال جاری عبور از تابستان بدون خاموشی بود.
محمد مهدی بهرامی افزود: سال گذشته فشار زیادی به صنعت برق و شبکه وارد شد اما امسال مردم رضایتمندی نسبی داشتند و دغدغه ای در البرز درباره این مسئله نداشتیم.
وی اظهار داشت: شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی ۷۲ کیلومتر، شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی ۱۰ کیلومتر و شبکه فشا ر متوسط در مجموع ۸۲ کیلومتر افزایش پیدا کرده است.
بهرامی تصریح کرد: شبکه فشار ضعیف هوایی ۹۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده و موفق شدیم ۹۰ درصد شبکه فشار ضعیف هوایی را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه تا اواسط سال آینده تمام شبکه های سیمی در البرز جمع و تبدیل به کابل خودنگهدار می شود، گفت: این موضوع سرقت تجهیزات را کم می کند.  
بهرامی افزود: در شبکه فشار ضعیف ۱۳۰ کیلومتر افزایش متراژ داشته و مشترکین جدیدی به مجموعه اداره برق افزوده شدند یا به دلیل افت ولتاژ شبکه جدید اضافه کردیم.
وی با اشاره به اینکه ۳۳ هزار مشترک جدید در سال جاری به شبکه برق البرز اضافه و ۴۷۰ ترانش نصب شد، گفت: ظرفیت واگذاری انشعاب به شدت افزایش پیدا کرده است.
معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز در خاتمه تاکید کرد: مدت زمان واگذاری انشعاب از ۳۲ روز به کمتر از ۱۰ روز رسیده و این مسئله خدمت رسانی را تسریع می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار