تیم والیبال مردان افق برتر شهر کریمان قم در نخستین گام از تلاش برای صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر نماینده میبد به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 12 September 2022

به گزارش تابناک قم، فصل 1401 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون این رشته از روز دوشنبه 21 شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و هفته نخست سری A این رقابت‌ها را 40 داور و ناظر در قالب 10 مسابقه نظارت و قضاوت می‌کنند.

در واقع این سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول ایران در سریA  است که با حضور 22 تیم در دو گروه مقدماتی از روز دوشنبه 21 شهریور ماه کلید می‌خورد و در هفته نخست 10 مسابقه از گروه‌های اول و دوم در شهرهای تهران (پنج بازی)، بابلسر، ارومیه، سیرجان، یزد و سرچشمه به انجام می‌رسد.

تیم افق برتر شهر کریمان قم که در این فصل با هدایت داوود نوری گام به مسابقات گذاشته در نخستین رقابت به مصاف تیم میبد یزد می‌رود، مسابقه‌ای که از ساعت 15 عصر روز دوشنبه 22 شهریور در سالن دانشگاه آزاد یزد برابر تیم میبد برگزار می‌شود و ناظر فنی این دیدار رسول پیمانی، ناظر داوری علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول مرتضی علایی و داور دوم وحید مهرپور هستند.

ترکیب تیم افق برتر شهر کریمان قم در این فصل:

پاسورها: محمد محمدی، محمدرضا خیاط‌ زاده و علی اصفهانی

بلند زن: محمد سعیدی، علیرضا نقیبی، رضا رضایی، سهیل شمس، احسان بابایی، امید آخوندی و امیرعلی قاسمی

قطر پاسور: مجتبی علیزاده و علیرضا حبیب‌نیا

لیبرو: مصطفی ستاری، حجت رحیمی، سپهر اصغری

سرعتی زن: مهدی احمدی، علی عفت‌دوست، نیما علیزاده

سرمربی: داود نوری

مربیان: مسعود امینی، محمدعلی قاسمی و محمدرضا علیزاده

مدیر تیم: احسان محمدی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار