کد خبر: ۱۰۶۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 12 September 2022

فرماندار شهرستان لنگرود دراولین جلسه هفته دفاع مقدس  گفت هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان.

دکتر محمد رضا جلالی افزودد:امسال برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن با ایام محرم با رویکرد عاشورایی برگزار می گردد.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه افزود؛  امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.

دکتر محمدرضا جلالی افزود در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.

وی افزود : تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

وی تصریح کرد : برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود.

دکترمحمد رضا جلالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادتها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار