رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم از شکسته شدن رکورد اسکان اربعین در کمپینگ‌های ویژه اسکان زائران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 18 September 2022

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان،رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم گفت: با نصب بیش از ۴ هزار تخته چادر مسافرتی در بیست و چهار ساعت گذشته در کمپینگ‌های شهر شامل بوستان‌ها و پارکینگ درب چهار مسجد مقدس جمکران، رکورد اسکان زائران اربعین در قم شکسته شد.

او افزود: این تعداد از اسکان شبانه زائران در کمپینگ‌های شهر قم طی ۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

جوادیان با بیان اینکه اقدامات شهرداری قم با هدف تعظیم شعائر دینی از ابتدای ماه محرم با عنوان «علمداران خدمت» آغاز شده است، گفت: با تمهیدات انجام شده و حضور میدانی بخش‌های مختلف شهرداری، اختلالی در روند خدمت رسانی به زائران اربعینی به وجود نیامده است.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات شهرداری قم گفت: با توجه به کنترل نسبی بیماری کرونا، در اربعین امسال شاهد حضور بسیار زیاد زائران ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت و برگشت به کشور عراق در شهر قم هستیم.

او با تاکید بر تداوم خدمت رسانی به زائران اربعین تا پایان ماه صفر عنوان کرد: زیرساخت‌های مهم و مورد نیاز اسکان در کمپینگ‌های اسکان قم در سطح بوستان‌های هدف و پارکینگ چهار مسجد مقدس تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار