کمتر از دو روز به شروع مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه ایران باقی مانده سرانجام مسئولان باشگاه الوند همدان لیست نهایی تیم دسته دومی خود را اعلام و رسانه‌ای کردند.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 08 October 2015
کمتر از دو روز به شروع مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه ایران باقی مانده سرانجام مسئولان باشگاه الوند همدان لیست نهایی تیم دسته دومی خود را اعلام و رسانه‌ای کردند.

به گزارش فارس، در حالی که گردونه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران قرار است از 15 مهر با برگزاری 20 مسابقه در نقاط مختلف آغاز شود باشگاه الوند همدان لیست نهایی تیم دسته دومی خود را اعلام و رسانه‌ای کردند.

الوندی‌ها که با کادر فنی و سرپرستی صددرصد بومی راهی مسابقات لیگ دسته دوم شده‌اند با تدبیر مسئولان این باشگاه، در یک اتفاق جالب و کم‌نظیر حدود 70 درصد بازیکنان بومی در این تیم فعالیت و حضور دارند.

اسامی تیم فوتبال دسته دومی وحدت الوند همدان به شرح ذیل است:

دروازه‌بانان: حجت‌الله للری (غیربومی)، علیرضا کرمی و مصطفی موحدی فر

مدافعان: ایرج خدایاری (غیربومی)، وحید مرادی، میلاد سلیمانی (غیربومی)، موسی‌الرضا قربانی، میلاد بحرانی‌پور (غیربومی)، مصطفی ورمزیار، علی شاهسوند، حسین زرین چنگ و مرتضی یوسف‌علیزاده.

هافبک‌ها: رضا کاشفی، اسماعیل سبزی (غیربومی)، پارسا سبزیان، رضا شیرزاد، علی چراغی، حسین فیضی(غیربومی)، میلاد فرخی، محمد احمدی، مصطفی سلگی، مرتضی کریمی و حسین محمود.

در خط میانه باشگاه الوند با میلاد جهانگیری قرارداد داخلی امضا کرده که در بعد از طی مراحل قانونی این بازیکن غیربومی هم به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد.

مهاجمان: امین رحیمی، شهرام کوثری، اشکان دریس‌زاده (غیربومی)، رضا محمدحسینی.

سرپرست و سخنگوی رسمی باشگاه: فرشید گل‌محمدی

سرمربی: منوچهر بیگم‌جانی

مربی: مصطفی کاشی

پزشکیار: فرهاد سلطانی

امور مالی و پشتیبانی: جلال مرتضایی

در چارچوب هفته نخست این رقابت‌ها روز چهارشنبه 15 مهر از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت دو تیم سپیدرود و الوند همدان با قضاوت ابوالفضل دوستی (داور وسط)، حسین سلیمانی و علی رعیت (کمک‎‌داور) و عبدالحسین باستان (داور چهارم) به مصاف هم خواهند رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار