مدیرکل بیمه سلامت همدان:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر پوشش بیمه سلامت به بیش از ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: تا ۹۰ درصد هزینه های ناباروری پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 30 September 2022

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر پوشش بیمه سلامت به بیش از ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: تا ۹۰ درصد هزینه های ناباروری پرداخت می شود.

به گزارش تابناک همدان،  «فریبرز نیاستی»  در جلسه شورای اداری استان همدان افزود: دسترسی عادلانه به خدمات درمانی، سلامت محوری و کاهش هزینه های درمان از راهبردهای اصلی بیمه سلامت در این استان است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲ بیماری اصلی فشارخون و دیابت را در جامعه بیماران همدان تحت بررسی داریم تا با شناسایی زودهنگام آنها ضمن بازگرداندن سلامت به بیماران از افزایش بی رویه هزینه های درمان نیز جلوگیری کنیم.

نیاستی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت در استان همدان اقدام به ارزیابی پنج تا هفت بیماری کرده است تا با اقدامات پیشگیرانه بتواند به عنوان یک آزمونه (پایلوت) در کشور مطرح شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه در بیمه سلامت به خدمات درمانی عمق بخشی می کنیم، افزود: خرید راهبردی خدمت و استقرار نظام ارجاع در همه صندوقها از اهداف بیمه سلامت است.

نیاستی، ام. اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و پیوند کلیه را از بیماریهایی دانست که درمان آنها در استان همدان رایگان است و هیچ هزینه ای از بیماران گرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۶۲ بیمار خاص در همدان وجود دارد گفت: در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ریال برای درمان بیماریهای خاص هزینه شد.

 مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه همه روستاییان زیر پوشش بیمه روستایی هستند اظهار داشت: نسخه پیچی الکترونیک در همدان به صورت ۱۰۰ درصد در حال انجام است./ ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار