فرمانده انتظامی استان،
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد : پلیس در راستای خدمت بی منت تا پای جان به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و در خدمت مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 07 October 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار القاصی مهر بیان داشت : مجموعه انتظامی به عنوان یک نهاد خدمتگزار، اصلی ترین رسالت و مسولیتش، مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است.

وی گفت : در هفته فراجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه امید است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به آحاد مردم در این هفته علاوه بر خدماتی که در طول سال داریم، ارائه شود.

القاصی مهر مطرح کرد : یکی از مصادیق پلیس خدمتگزار مشارکت آحاد مردم و تعامل آنان با پلیس در راستای ایجاد امنیت پایدار است و پلیس با همدلی و تعامل با مردم و دستگاه‌های مختلف در حوزه وظایف محوله و ایجاد امنیت پایدار موفق بوده است.

وی گفت : همکاران ما در ایام اربعین حسینی به عنوان خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) بیش از یک ماه در مهران و نقاط مختلف استان مستقر بودند و به فرموده مقام معظم رهبری یک از معظم ترین اربعین‌ها در طول سال‌های گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: استاندار ایلام در ایام اربعین حسینی حضور میدانی و جهادی داشتند و با تدابیر ایشان توانستیم اربعین حسینی در سال جاری به بهترین نحو برگزار شود.

وی خاطرنشا کرد : میانگین تعلل زوار اربعین حسینی در زمان برگشت از زیارت عتبات عالیات در مرز مهران و پایانه برکت حدود نیم ساعت بوده است و بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ فقره گذرنامه در ایام اربعین حسینی صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار