مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: چهار هزار بسته حمایت تحصیلی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال امسال در این استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 09 October 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه برای محصلین مناطق محروم و ولی نعمتان انقلاب، افزود: این بسته‌ها در راستای کمک به هدف عدالت آموزشی و حمایت از تحصیل فرزندان خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت، در آغاز سال تحصیلی امسال توسط سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از محل کمک های خیرین، اعتبارات سازمان بسیج و حمایت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بسته‌های تهیه شده شامل کوله مدرسه، جامدادی همراه با تعدادی خودکار، دفاتر مشق و نقاشی و ابزار اندازه گیری است که در بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: جامعه هدف دریافت کننده این بسته های حمایتی توسط بسیج سازندگی شهرستان های استان، با کمک کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده  و با رعایت کرامت انسانی این افراد در سطح شهرستان توزیع شد.

سرهنگ فرامرزی گفت: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت انجام شد و امید است با این مهم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آنها برای خرید نوشت افزار و کیف مدرسه کاسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار