رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: بیش از صد وکیل نیکوکار خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۱۵۵۲ مددجوی البرزی ارائه کردند.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 10 October 2022
به گزارش «تابناک البرز» مهر علی کلهر در بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری کرج با اشاره به اینکه کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از صد وکیل نیکوکار خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به ۱۵۵۲ مددجوی البرزی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی دارد، افزود: ۱۰ تا ۱۵ درصد جامعه هدف این نهاد دارای مشکلات حقوقی و قضائی هستند که با احیا سنت‌های حقوقی مانند ارث، مهریه، دیه و … بستر توانمند سازی آنان فراهم می‌شود.

رئیس حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با قدردانی از کانون وکلا و مرکز امور مشاوران قوه قضائیه به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضائی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار