نایب رییس شورای اسلامی شهر ماهدشت کرج اعلام کرد: با تکمیل پروژه کمربندی، ساکنان این شهر در آینده نزدیک از ترافیک خودروهای سنگین در مرکز شهر رهایی می یابند.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 11 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» فاطمه اخگری با اشاره به سابقه طولانی تردد خودروهای سنگین در خیابان مرکزی ماهدشت و  پیامدهای آن برای مردم گفت :  طرح احداث کمربندی ماهدشت با سرعت در حال انجام است و طبق پیش بینی تا هفته آینده شاهد گشایش این پروژه خواهیم بود.

وی بیان داشت: پروژه کمربندی ماهدشت به طول سه هزارو۲۰۰ متر از شهرک صنعتی صفا دشت به سمت غرب ماهدشت احداث شده و اکنون مراحل تکمیلی خود را می گذراند.

اخگری تاکید کرد: اجرای این پروژه به سال ها مشکلات ناشی از تردد کامیون ها ، تریلرها و سایر خودروهای سنگین از مرکز شهر ماهدشت پایان می دهد ضمن آنکه حوادث ناشی از تصادفات در محدوده شهری ماهدشت کاهش می یابد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ماهدشت گفت: با احداث این کمربندی محصولات شرکت های تولیدی اطراف ماهدشت و صفا دشت از طریق کمربندی به مناطق مختلف کشور ارسال خواهد شد.

وی بیان داشت : برای اجرای این پروژه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهر ماهدشت هزینه شده است.

اخگری با اشاره به سایر پروژه های عمران شهری ماهدشت افزود:  پروژه پارک بانوان از دیگر پروژه هایی است که از سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد که در هفته های اخیر تکمیل و در اختیار بانوان ماهدشتی قرار گرفته است .

نایب رییس شورای اسلامی ماهدشت گفت :  پروژه بلوار بسیج با مشارکت شهرک صنعتی  ماهدشت برای روان سازی ترافیک در ۲ قطعه  اجرایی شده  که قطعه اول آن با  ۲ هزارو ۶۰۰ متر مراحل ساخت را طی می کند.

وی اظهار داشت : همزمان با سال تحصیلی جدید کمک های نقدی با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز ۴۲ کد مدرسه از سوی شورای شهر و شهرداری  ماهدشت در اختیار آموزش و پرورش کرج قرار گرفت.

ساکنان شهرماهدشت بارها به خاطر تصادفات و  مشکلات ناشی از تردد خودروهای سنگین در خیابان مرکزی شهر از طریق رسانه ها خواستار پایان دادن به مشکل ترافیکی منطقه شدند.

ماهدشت با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در۲۰ کیلومتری  جنوب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار