استاندار مرکزی گفت: همه تلاش‌ها برای برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اراک به کار گرفته شده است و باید به گونه‌ای باشد که در جریان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان اثرگذار باشد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ 12 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛فرزاد مخلص الائمه در نشست شورای سیاست‌گذاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اراک با اشاره به برگزاری این همایش در اوایل آبان ماه امسال، افزود: شورای سیاست‌گذاری خطوط اصلی و خط مشی این همایش و برنامه را تعیین می‌کند، اما گفتن برخی از نقطه نظرات در مسیر کمیته اجرایی تحت عنوان توصیه‌های اجرایی و سیاستی لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: اگر دعوت سرمایه‌گذاران و میهمانان خارجی برای اعتبار به همایش است تا این حد برنامه‌ریزی شود اما اگر امید به سرمایه‌گذاری است نوع دیگری نگاه شود.

وی گفت: نیاز است تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهر اراک در این همایش به خوبی معرفی شود و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشود.

استاندار مرکزی افزود: در راستای سرمایه‌گذاری باید همه چیز مشخص باشد و سرمایه‌گذار تنها فرصت انتخاب را داشته باشد، اما اگر فردی تازه درگیر بروکراسی اداره شود دیگر فرصت سرمایه گذاری نیست.

مخلص الائمه عنوان کرد: امید است در راستای برگزاری این همایش، سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در شهر اراک صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار