مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: همزمان با سراسر کشور یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 13 October 2022

به گزارش ایرنا جمال شیبه پنجشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) خوزستان یکی از اولویت های این نهاد حمایتی را کمک به ازدواج جوانان عنوان کرد و افزود: به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) امروز ۱۷ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور توزیع  شد که از این تعداد یک هزار سری مربوط به استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه در استان خوزستان توزیع شد گفت: امسال در نظر داریم‌۶هزار سری جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد در خوزستان توزیع کنیم.

شیبه ادامه داد: هر نوعروسی که تا پایان سالجاری مدارک خود را به کمیته امداد خوزستان ارائه نماید جهیزیه تحویل می گیرد و در صف انتظار نخواهد ماند.

در ادامه این مراسم معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان افزود: در راستای اجرای سیاست های ازدیاد جمعیت و کمک به ازدواج جوانان یکی از فعالیت های کمیته امداد کمک به تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی است که یکی از راه های توتمند سازی اجتماعی این افراد است.

محمدرضا علیپور افزود: هدفگذاری امسال اهدای ۶هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در خوزستان است که امروز در مرحله اول یک هزار سری جهیزیه شامل پنج قلم کالا از جمله تلویزیون، جارو برقی، اجاق گاز،ماشین لباسشویی و یخچال فریز به نوعروسان اهدا شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را  ۳۰۰‌میلیون ریال عنوان کرد.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار