معاون وزیر نفت ؛
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت‌ملی گاز ایران اظهار داشت :دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی امید مردم مستضعف و استانهای کم‌برخوردار است لذا دامنه خدمات شرکت‌های گاز استانی در گازرسانی به مناطق محروم کشور باید دو چندان شود تا مردم خدمات نظام را بیشتر لمس کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 14 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید چگنی افزود :بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی و هوشمندسازی سه شعار محوری شرکت ملّی گاز است که شرکت‌های گاز استان می‌بایست برای تحقق آنها تلاش کنند و آنها را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی گفت : با استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌های شنیداری و دیداری، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، ائمه جمعه می‌توان آحاد مختلف مردم را به فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف گاز تشویق کرد.

پگنی مطرح کرد : در دولت کار و کرامت طرح تکریم ارباب رجوع، مشتری‌مداری و حفظ کرامت مشتریان، خدمات‌رسانی به مناطق محروم، توجّه به مناطق روستایی و خدمت بی‌منت به مردم در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد : استان ایلام علیرغم سابقه تمدن بسیار بالا و وجود مردمی پرافتخار و قابل احترام، از لحاظ شاخص‌های توسعه‌یافتگی در ردیف‌ استان‌های کمتر برخوردار کشور قرار دارد و باید برای جبران عقب ماندگی‌ها منابع قابل توجهی به آن اختصاص یابد

معاون وزیر نفت  ادامه داد : ایلام قدمگاه شهداست و افتخار بعدی استان هم قدمگاه زوار اباعبدالله(ع) است که به مدد و تلاش مسئولان این دولت، استان روز به روز در حال پیشرفت است و دولت توجه به مناطق محروم را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد : تلاش مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی قابل تقدیر است و انتظار می‌رود که روستاهای باقیمانده استان که دارای قابلیت گازرسانی هستند در کمترین زمان ممکن به اتمام برسند./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار