تراکتور در دیداری جذاب به لطف درخشش محمد عباس‌زاده موفق شد میهمانش نفت مسجدسلیمان را با شکست بدرقه کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 14 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، تراکتور در جدال خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان و در روزی که یک نیمه را برنده به رختکن رفته و در نیمه دوم طی ۱۰ دقیقه کامبک خورد، در دقایق پایانی بازگشت رویایی به بازی داشت و با درخشش و هتریک محمد عباس‌ز‌اده توانست میهمانش را ۳ بر ۲ شکست دهد.

این بازی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال راس ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز برگزار و با گل زودهنگام تراکتوری‌ها آغاز شد و در همان دقیقه ۲ محمد عباس‌زاده روی ارسال ریکاردو آلوز با ضربه سر دیدنی دروازه نفت را باز کرد.

پس از این گل که تیم میزبان را خیلی زود پیش انداخته و تیم میهمان را به شوک فرو برد، بازی در میانه زمین در جریان بود و دو تیم بیشتر سعی در کنترل میدان داشتند.

در دقیقه ۲۹ نفتی‌ها با یک ضربه کرنر تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند اما ضربه سر بازیکن این تیم درحالی که اخباری تماشاگر مسیر توپ بود به تیر دروازه تراکتور برخورد کرد و در برگشت نیز ضربه دیگر یار میهمان توسط مدافع میزبان دفع شد.

اما صحنه بحث‌برانگیز در این نیمه در دقیقه ۳۸ شکل گرفت و مهدی هاشم‌نژاد، مهاجم تراکتور در داخل محوطه جریمه نفت پس از ربودن توپ از مقابل مدافع حریف طی یک برخورد سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که این تصمیم صدای اعتراض میزبان را درآورد.

به هرحال این نیمه با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید و دو تیم برای استراحت ۱۵ دقیقه‌ای راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم نیز تراکتور بازی را بهتر استارت زد و این تیم ۲ بار پیاپی توسط رضا اسدی و محمد عباس‌زاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربات نهایی این دو بازیکن تبدیل به گل نشد.

برخلاف جریان بازی این نفت مسجدسلیمان بود که در دقیقه ۵۹ به گل تساوی رسید. رضا دهقانی که تازه به میدان آمده بود، ضربه شروع مجدد تیمش را به سمت دروازه ارسال کرد که دفع توپ بازیکنان تراکتور به شکل تصادفی به میلاد باقری خورده و وارد دروازه شد.

۱۰ دقیقه بعد نفتی‌های میهمان با شوت از راه دور و دیدنی رضا دهقانی که از فاصله حدود ۳۵ متری نواخته شد و تراکتوری‌ها را غافلگیر کرد، به گل دوم رسیدند تا در عین ناباوری نتیجه باخته را به برد عوض کنند‌.

پس از این گل، تراکتوری‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند پیش کشیدند و پس از چند حمله نصفه‌ونیمه این تیم در دقیقه ۸۳ با ارسال ابوالفضل رزاق‌پور و ضربه آکروباتیک و زیبای محمد عباس‌زاده کار را به تعادل کشاند.

عباس‌زاده در دقیقه ۸۷ می‌توانست گل سوم را هم وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کند اما ضربه سر او اینبار با واکنش تماشایی سنگربان حریف راهی کرنر شد.

بلافاصله روی ضربه کرنر سرخ‌پوشان دوباره فرصت داشتند تا گلزنی کنند اما بازهم این دروازه‌بان نفت بود که مقابل مهاجم تراکتور ایستادگی کرده و دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد.

با این حال، در دقیقه ۹۰ تراکتور و محمد عباس‌زاده به آنچه که می‌خواستند، دست یافتند و مهاجم مازنی سرخ‌پوشان درخشش خود در این دیدار را با زدن گل سوم و پیروزی‌بخش کامل کرد.

عباس‌زاده که چند دقیقه قبل در ثبت هتریک ناکام مانده بود، اینبار ارسال عرضی سجاد دانایی را در دهانه دروازه برای سومین بار به تور دروازه نفت دوخت تا هتریکش را تکمیل نموده و نتیجه را به سود تراکتور تغییر دهد.

در لحظات پایانی هم نفت در تلاش برای فرار از باخت خارج از خانه بود و تراکتور شانس آورد که دروازه‌اش باز نشد چراکه روی آخرین حمله، ضربه پیمان رنجبری به تیر دروازه اثابت کرد و در ادامه اخباری توپ را به آغوش کشید.

بدین ترتیب، جدال مهیج و البته دراماتیک تراکتور و نفت مسجدسلیمان با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان قربان بردیف به پایان رسید و سرخ‌پوشان آذربایجان چهارمین برد فصل خود را با تحمیل چهارمین باخت فصل به زردپوشان خوزستان جشن گرفتند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با این برد خانگی ۱۴ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. در سوی دیگر اما نفت مسجدسلیمان ۸ امتیازی در رده سیزدهم ماندنی شد تا اوضاع این تیم با تداوم شکست‌های پیاپی همچنان بحرانی بماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :