معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام؛
معاون استاندار ایلام گفت: افزون بر ۹۰ درصد جامعه ایثارگری استان ایلام در قالب طرح تصویبی مجلس در دستگاه های مختلف ساماندهی و تبدیل وضعیت شده اند.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 17 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر نجفی در حاشیه نشست شورای هماهنگی بررسی وضعیت ایثارگران استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر ۹۰ درصد جامعه ایثارگری استان ایلام در قالب طرح تصویبی مجلس در دستگاه های مختلف ساماندهی و تبدیل وضعیت شده اند.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۲ هزار ۱۶۰ نفر ایثارگر طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دستگاه های مختلف ساماندهی و تبدیل وضعیت شده اند.

نجفی تاکید کرد: این تعداد تاکنون به طور قطعی در سامانه استخدامی کشور ثبت شده اند و کد کارگزینی نیز دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: برای نیروهای ایثارگر کارگری دستگاه های چون منابع طبیعی که کمبود پست سازماندهی وجود دارد، در حال رایزنی برای انتصاب این افراد در پست های سازمانی مازاد سازمان جهاد کشاورزی استان هستیم.

معاون استاندار ایلام گفت: تلاش می شود تا پایان سال جاری سایر نیروهای جامعه هدف ایثارگری دستگاه ها و شرکت های تابعه وزارت نفت نیز تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت شوند و همه دستگاه ها و شرکت ها مکلف به جمع آوری اطلاعات نیروهای جامعه ایثارگری خود هستند.

وی تاکید کرد: اگر هر دستگاهی از مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران تمکین و اجرایی نکند با مسوول آن دستگاه برخورد قاطع می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار