معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت:هنرمندان باید با هنر خود مولفه‌های قدرت ایران را تقویت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 17 October 2022

محمدرضا جان نثاری امروز در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان که در هنرستان هنر‌های تجسمی برگزار شد، گفت: هنر به معنای کمال آدمی است که فراست، کیاست و دانایی فرد را در بر دارد و این امر هنرمندان را از دیگران متمایز می‌کند.

او با بیان اینکه هنر ابزار انتقال احساسات و عواطف به انسان است، افزود: هنرمندان با خلق آثار بدیع آنچه را همگان از درک و فهم آن عاجز هستند را روان و آسان می‌کند و از این رو به هر کسی نمی‌توان گفت هنرمند در استان اصفهان در همه حوزه‌ها به ویژه هنر‌های نمایشی، صنایع دستی، سخنرانی و سخنوری، سینما و تئاتر هنرمندان واقعی زیادی داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه امروز به حضور هنرمندان در میدان نیاز داریم، گفت: اخیراً ناآرامی‌هایی را در کشور داریم که گذر می‌کند و هر چند وقت یکبار این اتفاق می‌افتد، اما نباید از برخی مسائل به راحتی گذشت و باید به آن توجه داشت.

او با بیان اینکه در هر صحنه‌ای ممکن است اتفاقی که برای دختر اهل کردستان ممکن است برای هر فرد دیگری اتفاق بیافتد، گفت: اما باید فهمید که چه رابطه‌ای بین آتش زدن قرآن، آتش زدن پرچم و فوت این خانم وجود دارد؟

جان‌نثاری ادامه داد: باید توجه داشت که با سست کردن پایه‌های امنیت چه کسی سود می‌برد و چه کسی قرار است پس از آن امنیت را برقرار کند و چه دلیلی دارد که همه رسانه‌های دنیا این اقدام را حمایت کنند؟

  • امروز ما در جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم

او با تاکید بر اینکه امروز ما در جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم، ابراز داشت: این در حالی است که طی ۲.۵ سال گذشته روند آموزش و همچنین معنویت تقریباً تعطیل بود و قرار گرفتن دانش‌آموزان در فضای مجازی بی در و پیکر برخی دیدگاه‌ها را تغییر داد که نگران کننده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه بد است که داشته‌های مثبت و مؤلفه‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببریم، اضافه کرد: باید توجه داشت که ایران در هیچ دوره‌ای به کسی حمله نکرده و همواره مورد تعرض قرار گرفته و هر بار بخشی از این کشور جدا شده است و تنها در جنگ تحمیلی بود که ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

  • اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند

او با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ما از ۸۵ کشور دنیا اسیر داشتیم، گفت: اعتقادات و پشتوانه‌های مردمی مؤلفه‌های قدرت ما هستند و باید توجه داشت که بیش از ۹۹ درصد ازشهدا گفته‌اند ما برای اطاعت از رهبری و اعتقادات به جنگ با دشمن رفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار