فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام،
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت :دشمن از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند و برای به حاشیه بردن موفقیت‌های داخلی و خارجی ایران از جمله پیمان شانگهای، وحدت میان مردم و مسئولان، اتحاد ملت ایران و عراق و فرق اسلامی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی؛ فتنه اغتشاشات خیابانی را کلید زد.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 20 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی ادامه داد :امنیت موضوعی حیاتی و زیر ساخت همه مسائل اقتصادی و رفاهی است که هیچگاه نمی‌شود بر سر آن معامله کرد. سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از تمام توان خود برای ایجاد امنیت پایدار استفاده کرده و هیچ مانعی نمی‌تواند در این راه سد راه ما بشود.

وی گفت :دشمن از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی ایران استفاده می‌کند و برای به حاشیه بردن موفقیت‌های داخلی و خارجی ایران از جمله پیمان شانگهای، وحدت میان مردم و مسئولان، اتحاد ملت ایران و عراق و فرق اسلامی در حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی؛ فتنه اغتشاشات خیابانی را کلید زد.

شاکرمی افزود : دشمن در این عملیات با پشتیبانی حکام مرتجع منطقه و با استفاده از جریانات معاند و گروهک‌های ضد انقلاب و رسانه‌های عبری عربی با بهانه قرار دادن مرگ مهسا امینی، آشوب‌های خیابانی را با هدف به ستوه آوردن مسئولان کلید زد.

وی ادامه داد : ماهیت این اغتشاشات با حمله به موضوع حجاب و چادر زنان خیلی زود بر ملأ شد چرا که آنها در این جریانات به ارزشهای تشیع که از سالیان دراز و در طول تاریخ به ما رسیده و در انقلاب اسلامی متبلور شده، حمله کردند و غیرت زنان و مردان مؤمن را به جوش آوردند.

شاکرمی گفت : مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم و خصوصاً مسئله اشتغال و ازدواج جوانان را در سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار